About me

My Photo
Wan Zulaikha Bt Wan Harith
View my complete profile

Motto

I am strong in my heart. I'm not a loser!

My Lovers

Faceblog


Powered by Blogger.

Tuesday 19 April 2011

Warkah Kepada Sang Sahabat



Andai kau ingat kepada aku 
Pada ketika dan saat ini
Ingin ku menyampaikan 
Kesusahan dan kekecewaan aku kepada mu

Padamu aku selalu berkongsi masalah
Padamu aku selalu mengharapkan tempat untuk bergantung
Namun, kini ku terkapai-kapai 
dalam lautan masalah
Yang membuat ku menyedari banyak kesilapan ku

Aku tahu siapa aku berbanding orang lain yang lebih kau kenali
Aku tahu kini kisah persahabatan kini semakin berubah
Kematangan dan kehidupan memisahkan kita
Tiada apa dapat rapatkan semula 
Kenangan-kenangan kita

Setiap lukisan akan ku hiasi dengan semua 
Kenangan-kenangan kita
Seadainya hubungan persahabatan kita
Sampai di sini sahaja

Janganlah kau rasakan aku kejam
Kerana diri ku ini juga berat untuk melepaskan 
Persahabatan kita ini

Sebagai seorang sahabat
Kau perlukan seorang sahabat yang lebih baik daripada ku
Seorang yang mampu memimpin mu
Ketika engkau perlu seorang sahabat

Sedihnya,
Aku bukan sahabat yang layak buat mu

Warkah ini ku hadiah kan untuk
Wahai sahabat ku


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 

Designed by: Compartidísimo | Brought to you by Blogger Template Place & Blogger Tutorial
Scrapping elements: Deliciouscraps©