About me

My Photo
Wan Zulaikha Bt Wan Harith
View my complete profile

Motto

I am strong in my heart. I'm not a loser!

My Lovers

Faceblog


Powered by Blogger.

Tuesday 19 April 2011

Addicted to Korean Songs!

Sekarang kan lagu-lagu kpop 
banyak kedengaran di televisyen dan juga di radio
dan peminat-peminat kpop meningkat dari sehari ke sehari...
dan saya juga tergolong dalam golongan itu
^-^

Nak dikirakan peminat fanatik
tak akan...
Sebab saya tak pernah berminat untuk
menghadiri konsert kpop
sebab membazir 
plus kalau nak dengar lagu
dan tengok muka artis-artis kpop...
tekan je nama dorang...
keluarlah muka diorang...

Kembali ke tajuk asal...
Saya ini tiap-tiap hari dengar lagu kpop
tak pernah bosan
terutamanya lagu dbsk
Peminat setia DBSK!!

Saya tahu hampir semua lagu kpop
tapi tak kenapa saya ini bukan 
golongan peminat fanatik...
ha3...

lagu yang saya enjoy sekarang ini:
1. CNBlue - Intuition
2. U-Kiss - 0330
3. Dalmation - That Man I Opposed
4. CNBlue - Love Girl
5. CNBlue - Imagine
6. DBSK - Before U Go
7. F(X) - Danger
8. A Pink - I Don't Know
9. ZE:A - Here I Am
10. Infinite - Nothing Over

Kalau nak dengar silakan
Memang tak akan bosan...

Sebenarnya saya bukan tumpukan pada lagu
tapi maksud lagu...

So, kalau nak tahu carilah maksud dia k?



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 

Designed by: Compartidísimo | Brought to you by Blogger Template Place & Blogger Tutorial
Scrapping elements: Deliciouscraps©