About me

My Photo
Wan Zulaikha Bt Wan Harith
View my complete profile

Motto

I am strong in my heart. I'm not a loser!

My Lovers

Faceblog


Powered by Blogger.

Thursday 14 April 2011

P.S I Love You

I LOVE YOU!
MUAH!!!

Hari ini tiba-tiba pula 
Ingin berjiwang
(Pandai ker?)

Mula-mula sekali mestilah cinta kepada kedua ibu bapa
kan?
Yelah, kalau tak sebabkan mereka takdelah tulis blog sekarang ni...

Kedua...Abang dan adik lelaki ku...

Ketiga...sahabat-sahabat ku yang selalu 
sabar melayan kerenah ku...

Keempat...siapa ya? Biarlah rahsia....

Nak ucapkan
ribuan terima kasih atas kasih dan sayangmu kepada ku
Yang tak pernah berhenti menyayangi ku...

Inginku lafazkan betapa bersyukurnya 
Aku kerana dikelilingi oleh orang-orang yang aku sayangi
Aku mungkin tidak pandai melafazkan ketika 
bersemuka 
Namun, aku mahu kamu semua tahu betapa
besarnya impak kasih sayang kamu kepada ku
Mungkin aku tidak membalas kasih sayang itu sama banyak
dengan kasih sayang yang kamu berikan
Tapi tidak pernah aku membenci kamu semua

Jiwang tak?
Bacalah dengan mata hati ya?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 

Designed by: Compartidísimo | Brought to you by Blogger Template Place & Blogger Tutorial
Scrapping elements: Deliciouscraps©