About me

My Photo
Wan Zulaikha Bt Wan Harith
View my complete profile

Motto

I am strong in my heart. I'm not a loser!

My Lovers

Faceblog


Powered by Blogger.

Wednesday 6 April 2011

Missing Me


Semakin lama semakin dekat dengan tarikh itu,
Tak tahu lah macam mana kita nanti kan?
Tempat itu bukanlah dekat pun,
Jauh...

Cemburu juga ada...
Atleast kau tahu masa depan kau macam mana
Sedangkan aku masih tertanya-tanya lagi
Ada banyak benda perlu diselesaikan 
Tapi kau tetap terpaksa pergi
Untuk kebaikan kau...
Tahniah

Aku harap kau belajar lah bersungguh-sungguh
Ini peluang yang kau impikan selama ini
Janganlah kau lakukannya sambil lewa
Ini masa depan kau...

Aku tahu aku patut gembira dengan berita ini
Tapi aku juga berasa takut...
Takut seandainya impian aku tidak tercapai 
Sebagaimana kau tercapai...
Apa-apa pun...
Semoga berjaya...
Aku akan mendoakan kejayaan kau disana!
(Aku harap aku tak ambil perkara ini terlalu serius kan?)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 
 

Designed by: Compartidísimo | Brought to you by Blogger Template Place & Blogger Tutorial
Scrapping elements: Deliciouscraps©